Suntem doar oameni!

Un titlu interesant..zic eu. Cu siguranta acum aveti cateva idei in cap despre ce este vorba….idei care poate vor fi incluse si in acest scurt articol.Oamenii, prin natura lor au fost creati oameni, oameni in adevaratul sens al cuvantului. Asa am fost nascuti…dar viata noastra depinde de ce s-a intamplat dupa acel moment, dupa momentul nasterii noastre. Viata tuturor depinde de anumite alegeri luate la un moment dat, de anumite momente care ne-au taiat respiratia si nu de cele in care am respirat, de anumite zambete sau lacrimi, de anumite imbratisari, viata tuturor depinde de capacitatea ta de a iubi! Pentru ca este clar ca daca iubesti nu poti face rau….. Pentru ca eu nu te pot iubi pe tine si apoi sa te ranesc fara sa imi pese. Noi, oamenii, spre deosebire de celelalte creaturi avem ceva in plus: constiinta. Pentru unii poate fi un dar sau o povara. Poate fi un dar pentru ca ai incredere in ea, o urmezi, si faci ce e bine, sau poate fi o povara deoarece te macina zi de zi, luna de luna pentru ca……..mereu ea este cea care iti adreseaza direct, fara ocolisuri si crunt intrebarea „de ce?”. Atunci stai neputincios, cuprins in eternul vartej de regrete, ramai singur, izolat de toti desi toti sunt langa tine si nu gasesti rapuns. Acum, as vrea sa va intreb si eu….De ce?

Va las cu un filmulet gasit recent…dupa ce am vazut acest filmulet eu am gasit raspunsul: De asta!

Raffy

Lasă un răspuns

